Przyjmowanie i załatwianie spraw
W zależności od sprawy z jaką zgłasza się osoba zainteresowana jest ona przyjmowana w gabinecie dyrektora lub w pokoju administacji.
Sprawy pedagogiczne zalatwiają nauczycielki z rodzicami w pokoju nauczycielskim.
Kancelaria dyrektora czynna, przyjmowanie stron:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek godz. 8-16
Przyjmowaniem pism zajmuje się pracownik administracyjny ktory przekazuje dokumentację do zadekretowania przez dyrektora i kolejno pisma kierowane są bezpośrednio do osób odpowidzialnych za ich realizację ( główna ksiegowa, intendent.nauczycielki).
Dokumentacja niejawna i przesyłki adresowane imiennie do dyrektora przedszkola luib innych pracowników przekazywane są bez otwierania adresatom.
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym podziale akt.
Rejestracji podlegają sprawy a nie poszczególne pisma dotyczące tych spraw. Dodatkowo rejestruje sie pisma w rejestrze kancelaryjnym , ale tylko na zasadzie pomocniczego środka ewidencyjnego.
Załatwianie Spraw:
- formy załatwień mogą być ustne, odręczne, pisemne.
Kolejnośc załatwiania spraw wynika z daty wpływu i terminów okreslonych
w piśmie wpływającym , o ile zostały określone. Pisemne odpowiedzi na wnioski kierowane przez rodziców udzielane są zgodnie z regulaminem przedszkola
w terminie 14 dni od daty wpływu.